lördag 16 juni 2012

Bra tjejer ska ha bra grejer.

Jahapp klockan är tolv.. och Al har hunnit spacklat, målat och slipat och nu åker klistret upp. Här sitter det inte fast inte som min mormor skulle ha sagt. Ja, vad gör jag då? Jag sitter i soffan och försöker se bra ut. Servar med kaffe och så... inte mycket till hjälp jag inte=)
HOn har sagt att vi målar i dag också, gör allt klart....öh! Jag har inte köpt någon färg... Men det har hon! Hehe... verktyg då?? Det har hon med sig=) Bra tjejer ska ha bra grejer. Ok... här går det undan. Hon far omkring som en tromb här i vardagsrummet. Gillar!!

Eftersom AL far omkring här så håller hon hettan uppe så fönstrerna är öppna på vid gavel.. så fryser fröken pippinett Lovis som har fått kostymen bortrakad så har hon fått låna Frankes kläder. HOn är så söt så. Det är ju inte så att hon kan gå undan i ett annat rum där det är varmt och skönt. Nej hon ska vara med och sitta och frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar