måndag 11 juni 2012

Underbara skitdag.

Fy fan vilken dag från satan.
Min telefon gick sönder. Allt krånglade.
Cellprovningen gick i alla fall bra. Nu väntar några veckors nervositet med att provsvaret ska komma.
Taperer är inhandlade... dom är så fina. Har väl egentligen inte råd men jag måste få in lite ny energi i huset. Jag unnade mig dom. Jag köper ju aldrig något till mig själv längre och inte går jag på krogen heller så jag var värd dom.
Frank var jätte duktig hela dagen men när vi kom hem började han krångla.. han var så kinkig. Tror det är dom där tänderna som spökar. Nu är han mätt, torr i blöjan, pjamasen är på och han sover i soffan bredvid mig.
Ibland känner jag mig som en sån dålig mamma när han blir ledsen... jag vet inte vad jag ska göra... "pruttarna" med munnen funkar inte ens då=) Men vi rodde den här kvällen i land också så jag kanske inte är så pjåkig i alla fall.
Han är mitt allt.

Jag har varit ledsen i dag. Jag behöver kärlek och värme jag med. Kramar och uppskattning. Jag saknar en kram så hemskt mycket. En kram av en som älskar mig.
Det är inte meningen att man ska vara ensam, inte jag i alla fall. Jag vill vara i en tvåsamhet. Fast loppet är nog rätt kört för mig nu.
För den mannen som jag träffar kommer alltid vara nr 2. Det kommer ALLTID vara Frank som betyder mest. Och jag kommer vilja sova hos M ibland med Frank. Vilken man skulle tollerera det??
Ja nä... jag behöver nog ingen i alla fall..=) Själv är bäste dräng.
Mitt självförtroende har fått sig en ordentlig törn och jag gillar inte hon jag ser i spegeln... hon är ful..
För övrigt så väger jag mindre nu än när jag blev gravid... och jag hatar det. Jag vill inte vara bening och hungrig. Men frank suger ut allt ur mig=)
Det är verkligen en "tycka synd om dag" i dag märker jag.
Det är inte så eländigt som det låter. Jag bara gnäller. Jag har det bra. Jag är bara en subba. Jag har underbara snygga vänner, en jätte snäll envis tant till mormor och världens finaste unge, så har jag ju mina kattor också.
I morgon kommer jag tycka allt är toppen igen.
Förlåt för mitt gnäll.
Sa jag att jag har ont i huvudet och jätte ont i axlarna också och att jag är hungrig som en idiot=)

6 kommentarer:

  1. Jag känner inte dig men läser din blogg och jag tycker du är superduktig! Att ta hand om en bebis helt på egen hand (och ett hus med allt vad det innebär) är ingen lätt match. Själv har jag en sambo och en ettåring (och ett hus) och jag är alltid uttpumpad och trött. Så jag beundrar dig som gör det helt själv.Hoppas du får energi och pengar att unna dig trevliga saker då och då. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna. Vad kul att du läser mina rader=)

      Radera
  2. man måste deppa ner sig ibland och tycka synd om sig själv. Önskar jag kunde ta Frank någon gång så du fick rå dig själv en stund och längta efter honom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag längtar efter honom när jag går på toa=)

      Radera
  3. Fia det är helt ok Gnälla av sig i bland, då blir det att kännas mycket lätttare efteråt när man blivit av med allt. Du är bara bäst Frank har sån tur som fått just dig till Mamma.//Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag sa, i dag känns allt bra igen=) Tack och kram!!

      Radera