måndag 4 juni 2012

Stora killen.

Var till barnmorskan i dag och mätte och vägde Franke.
Han hade vuxit 2.1 cm och gått upp ca 300 gram på två veckor!!
Inte konstigt att jag tyckte hans kläder började sitta trångt.
Han var som vanligt jätte snäll. Skrattade och pratade hela tiden.
Jag fick så mycket beröm för honom. Hon sa: titta ner på honom (en sprudlande glad Frank ligger där) Där har du beviset för att du gör ett mycket bra jobb med honom.
Trots spöregnet gick jag rak i ryggen som en fura, stolt som en tupp hemmåt.
Frank är perfekt och jag är duktig. Jag är så glad.

Idag kommer kanske en kille hit och ska köpa min soffa. Jag vill bli av med den för den tar upp hela garaget. Som det känns nu ska jag köpa ostkrokar för alla pengar jag får för soffan.
Vad tusan är det med mina sug???

Min perfekta bäbis sov i en timme i vagnen och jag hann sy 5 gregglisar=)
Har fått en beställnig.=)
Nä nu kallar Franke på min uppmärksamhet.

1 kommentar:

  1. Åh vad HÄRLIGT!!! Du ska vara stolt Fia!!!Kraam

    SvaraRadera