söndag 17 juni 2012

En ide.

Nu har jag kommit på vad jag vill göra.
Jag vill sätta i löshår på folk. Jag hjälpte Sarah igår och det var sååå kul. Och hon blev så fin. Jag kommer ihåg känslan själv när jag hade löshår. Det var underbart när man gick ifån frisören, jag kände mig så fin. Jag vill att andra ska få känna den känslan när dom går ifrån mig.
Jag är nog ganska bra på det också, eller jag är bra på det. Att sätta i löshår alltså.
Det ska jag göra. Om någon vill ha hjälp eller känner någon så tipsa gärna om mig.

Jag vill också ha löshår nu... vem sätter i på mig??

jag har nyss målat naglarna med ett av dom fina lacken jag fick av Sarh... det var en jätte mysig färg. Mina naglar ser krämiga och goda ut, jag blir sugen på att äta upp dom.

Frank sover i soffan bredvid mig. Uppallad med kuddar. Vi måste ta tag i våran (din) ide Micke.
Han har sovit dåligt i dag.. men har ändå inte varit grinig. Utan glad och sprallig som vanligt. Sprattelgubben min.

Ikväll blir det väl att grina en skvätt igen då, ska se på film klockan 21. Helens underverk eller vad den hette... har för mig att jag sett den förut och att jag grinade då=)

I morgon ska Frall vägas och mätas igen... Kanske han väger över 7 kilo nu. Det känns då som det. Undrar hur lång han är... för två veckor sen var han 64 cm..

Jag har lite, pyttelite ont i halsen... hoppas inte jag är på väg att bli sjuk.. För i veckan är det kanske dags om det inte regnar att få staketet runt altanen uppsatt..=)

Åh..i dag mår jag så där oförskämt bra igen. Varför? För jag har mitt hus och Frank. Jag känner mig lugn och trygg i kroppen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar