måndag 11 juni 2012

Ja nä...


... vad trodde jag liksom?? hahaha....

Jag och Frank hade en heldag hos gammelmormor i går. Det var så mysigt och kul! Vi åt, promenerade, åt glass och pratade. En jätte bra dag!!!!!!
Mormor är så bra. Hon hade stickat en kofta, en midsommarkofta åt Franke. En jätte fin. Den hade tagit lång tid att göra för mormor har så ont i händerna men jag är så glad över den. Den är gul. Frankes favvofärg. Han ska ha den i dag.
Idag ska mamman till musdoktorn.....=(

Frank och jag har haft två jobbiga nätter men i natt så var det bättre... inte helt bra men mycket mycket bättre.. Mamman har fått sovit ganska många timmar.

Men nu till det viktiga. Idag ska jag köpa tapeter till mitt vardagsrum!!!!!!!!!!! Åh...jag vill ha upp dom ikväll!!!
Mitt vardagsrum kommer bli så fiiiint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar