onsdag 27 juni 2012

Degen igår.



Igår styrde vi vi mot Säter och Franks pappa på förmiddagen=)
Vi tog en promenad, gick till golfklubben..(?!) Och där fick jag prova att slå lite bollar.. Jag säger det en gång och kommer inte säga det igen... Det var kul..
Jag fick i väg bollen ca:120,130 meter med en stor klubba, driver?
Och denna "jollsport" gav mig faktiskt träningsvärk=)
Jag kommer vilja prova igen...för att slå längre och längre! Micke sa att slår jag längre än honom så skulle jag få en tatuering... Lätt match tänkte jag=) Men icke..
Jag vet och det vet alla andra också att golf bara handlar om tur...ingenting om teknik...=)


Sen när vi kom tillbaka till Mickes lägenhet så badade jag och Frank badkar medans Micke lagade mat. Första gången Frank badade badkar=) Han gillade det. Det var så mysigt! älskade skitunge!

nybadad och nöjd!

Efter maten när vi sitter och dricker kaffe så ringer mormor. Då är hon hemma hos mig!!! Hon och O hade tagit sig en tur hit.
Frank drar i mormors dubbelhaka=)Så gjorde alltid jag när jag var liten på min gammelmormor..

Min fina mormor.

Jätte bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar