söndag 24 juni 2012

Vinkat av.

Har alledes nyss vinkat av Micke och hans pappa...
Det var meningen att jag skulle fixa en tjejs hår i dag, men franks moster som skulle passa honom blev sjuk... så det blev inget. Jag kan bli förkyld det gör inget, emn jag vill att Franke inte blir smittad..
Hoppas jag får fixa håret en annan dag i stället. Det är ju så kul.

Jag och Franke tänkte åka och hälsa på Marie och Julle men får inget svar så vi blir hemma i stället. Någon som vill ha besök eller komma och hälsa på oss??

jag skrev förrut om att jag tvättad gardiner som det stod att kan skulle tvätta i "handtvätt" jag tänkte at det var nog inte så noga...i går när jag skulle sätta upp gardinerna så hade dom krymt en halvmeter på längden=) Så nu är dom bara att slänga=) Mina fina dyra gardiner!!! =( Jävla skit.. det var nog hemskt oklokt också att köra dom i torktummlaren på "extra torrt" Hihi..
så Fia, vad har du lärt dig.. ?? Man ska lyda tvättråd!!

Frank växer så det knakar! Dags för mer kläder.
Är det någon som har barnkläder (gärna killkläder=)) Från storlek 74 och uppåt som jag kan få köpa????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar