torsdag 28 juni 2012

Min vardag.



Hej på er.
Frank sover sin andra middagslur för i dag. Och jag har sytt fyra dreggisar. Det blir liksom mitt lyx när han sover. Plocka undan lite fort och passa på atttvätta och diska sen sätta mig vid symaskinen och sy lite. Låta tankarna komma och gå..
I morse kom den nyblivna pappan Jan förbi på lite morgonkaffe. Vi satt länge och pratade på altanen. Han såg så lycklig ut. Och det förstår jag, att få barn var det absolut bästa!! Att få vara med Frank gör mig alledes varm i kroppen.
Och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Var gjorde jag innan han kom???

Jag har ont i halsen... har haft det i två dagar... inte så mycket. Men ändå så att det stör.
Jag har sett på tv i dag, såg en snyfthistoria... jag grinade såklart. Jag måste leva mer för dagen, inte tänka så långt fram hela tiden. Passa på att njuta varje minut. Frank är redan 5 månader... vart tog dom månaderna vägen...jag minns dom knappt. Allt har varit så rörigt. Så jag har inte kunnat njuta fullt ut. Nu skiter jag i allt annat.. nu ska jag bara njuta av min Fina son. Njuta av mitt underbara lugna liv.
Dom jag älskar är det viktigaste. Frank och min familj.

1 kommentar:

  1. Åh vi älskar er:) njuter av att ha et två i mitt liv.....snart mi.sann ska jag va kry nog att umgås med er.

    SvaraRadera